.

.
Zanim ostatecznie zdecydujesz się dołączyć do gry na naszym blogu, przejrzyj wszystkie zakładki, ponieważ to właśnie one pomogą Ci dopasować się do realiów fabuły. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia przecież z jego przestrzegania. Kiedy już uznasz, że wiesz wystarczająco, by móc stworzyć własną postać - zostaw komentarz w odpowiednim miejscu, abyśmy mogli przesłać Ci zaproszenie. Miłej zabawy!
pogoda
Lato się kończy, a niebo coraz częściej przyozdabiają srebrzyste chmury. Na szczęście temperatura nie spada zbyt szybko, więc obozowicze co jakiś czas mogą jeszcze leniwie wygrzewać się w słońcu. Przez najbliższy tydzień możemy spodziewać się od 20"C do minimum 17"C.
aktualności
- Za nową szatę serdecznie dziękujemy Kaylo ♥
- Gra toczy się w komentarzach oraz na GG.
- Górna granica wieku Obozowiczów wynosi 23 lata, później heros opuszcza Obóz, bądź zostaje w nim żeby 'pracować'.
ogłoszenia
- Powoli blog budzi się do życia.
- Szukamy nowych rekrutów.
-Wszystkie zakładki na stronie zostały edytowane.
- Na blogu pojawił się Shoutbox.
- Zachęcamy do gry w komentarzach!

piątek, 31 stycznia 2014

Being a tree wasn't so bad at all...

-Umierałam.
-Nie. Żyjesz. Jak masz na imię?
-Jestem Thalia. Córka Zeusa.
Rick Riordan "Percy Jackson i bogowie olimpijscy. Morze Potworów"



Thalia Grace - Wieczna 15-latka - Łowczyni Artemidy - córka Zeusa - jako jedyna może mieszkać w oblanym światłem księżyca domku Artemidy - starsza siostra Jasona Grace - ma lęk wysokości - nie obchodzi typowych urodzin

-Percy, czy ty wiesz kogo mi przypominasz najbardziej? Thalię. Jesteście do siebie tak podobni, że to aż przerażające.
Rick Riordan "Percy Jackson i bogowie olimpijscy. Morze Potworów"

Thalia jest porywcza i uparta. Uwielbia kanapki z nutellą. Złości się na swojego ojca. Jest najlepszą przyjaciółką Annabeth. Rzadko zdarza jej się otrzymywać pochwały od Zeusa. W przeciwieństwie do Jasona, nie umie latać, jednakże lepiej opanowała sztukę porażania prądem. Nie zadaje się z chłopakami, jeżeli nie są jej przyjaciółmi. Postępuje według przysięgi Łowczyń Artemidy. Mimo tego, że jest porucznikiem bogini, została posłana do Obozu Herosów, aby go pilnować i w razie niebezpieczeństwa zaalarmować pozostałe Łowczynie.

Kiedy miałeś dwa lata, mama zapakowała nas do samochodu, mówiąc, że jedziemy na rodzinne wakacje. Wydało mi się to dziwne, bo mama nigdy nas nigdzie nie zabierała. Trzymałam cię za rękę, kiedy szliśmy do tego wielkiego budynku po środku parku i... Mama powiedziała mi, żebym wróciła do samochodu po koszyk z jedzeniem. Nie chciałam zostawić cię z nią samego. Kiedy wróciłam, mama klęczała na kamiennych stopniach, obejmując się rękoma i płacząc. Powiedziała, że Hera ciebie zażądała. Biegałam po parku poszukując ciebie, ale nic nie znalazłam. Oskarżyłam ją w sądzie. Matka posądziła mnie o zdradę. Uciekłam z domu i nigdy już tam nie wróciłam.
Rick Riordan "Olimpijscy herosi. Zagubiony heros" fr.



Thalia jest "punkówą i gotką" w jednym, jak to określił Percy. Posiada szczupłą i wysportowaną sylwetkę. Ma niesamowicie niebieskie tęczówki, są wręcz neonowe. Przez nieśmiertelność, jej skóra nabrała srebrzystego połysku. Kiedy przebudziła się po zamianie w sosnę, jej włosy były krótkie, lecz teraz, po kilku latach służby, stały się długie i kręcone. Nadal maluje się dosyć mocno, ale do czarnego cienia do powiek dodała również srebrny. Lubi ubierać się na czarno, jeszcze nie wyrosła ze swojej ulubionej skórzanej kurtki. W końcu się nie starzeje...

To całe "nie chodzimy na randki"... macie tak zawsze, czy raczej od czasu do czasu?
Rick Riordan "Olimpijscy herosi. Zagubiony heros"

Jej ojciec - Zeus zamienił ją w sosnę, żeby nie umarła. Poświęciła się, aby uratować Annabeth, Grovera oraz Luke'a. Pomagali jej dostać się do obozu, zakładali "kryjówki herosów". Kazała im uciekać do Obozu Herosów, podczas gdy ona walczyła z potworami. Nie chcieli jej zostawić. Po jej "śmierci" sosna wytworzyła dodatkową ochronę przeciwko wszystkim stworzeniom z Tartaru.

Wiem dobrze, że ja nie przeżyłabym bez przyjaciół.
Rick Riordan "Olimpijscy herosi. Zagubiony heros"




Ona nie jest podobna do mnie... Jest taka pozbierana.
Rick Riordan "Olimpijscy herosi. Zagubiony heros"

Co jeszcze trzeba o niej wiedzieć?
♥ Ma wielu przyjaciół w obozie, lecz żaden nie jest jej tak drogi jak Annabeth.♥
♥ Jest podejrzliwa.♥
♥ Jest drugą osobą, która może wychodzić z domku po zmroku.♥
♥ Grupowa domku Artemidy, w którym nikt oprócz niej i tak nie będzie mieszkał.♥
♥ Posiada wiewiórkę o imieniu Melanie.♥
♥ Do swojego pokoju wpuszcza tylko Annabeth, Percy'ego, Grovera i swoją wiewiórkę.♥
♥ Strzela z łuku.♥
♥ Tak samo jak nutellę, uwielbia masło orzechowe. ♥

Nie skończę jutro szesnastu lat. Nigdy nie skończę szesnastu lat. Nie dopuszczę do tego, żeby to była moja przepowiednia.
Rick Riordan "Percy Jackson i bogowie olimpijscy. Klątwa tytana"


Nie martw się o mnie, wszystko będzie dobrze.
Rick Riordan "Olimpijscy herosi. Zagubiony heros"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz