.

.
Zanim ostatecznie zdecydujesz się dołączyć do gry na naszym blogu, przejrzyj wszystkie zakładki, ponieważ to właśnie one pomogą Ci dopasować się do realiów fabuły. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia przecież z jego przestrzegania. Kiedy już uznasz, że wiesz wystarczająco, by móc stworzyć własną postać - zostaw komentarz w odpowiednim miejscu, abyśmy mogli przesłać Ci zaproszenie. Miłej zabawy!
pogoda
Lato się kończy, a niebo coraz częściej przyozdabiają srebrzyste chmury. Na szczęście temperatura nie spada zbyt szybko, więc obozowicze co jakiś czas mogą jeszcze leniwie wygrzewać się w słońcu. Przez najbliższy tydzień możemy spodziewać się od 20"C do minimum 17"C.
aktualności
- Za nową szatę serdecznie dziękujemy Kaylo ♥
- Gra toczy się w komentarzach oraz na GG.
- Górna granica wieku Obozowiczów wynosi 23 lata, później heros opuszcza Obóz, bądź zostaje w nim żeby 'pracować'.
ogłoszenia
- Powoli blog budzi się do życia.
- Szukamy nowych rekrutów.
-Wszystkie zakładki na stronie zostały edytowane.
- Na blogu pojawił się Shoutbox.
- Zachęcamy do gry w komentarzach!

niedziela, 4 maja 2014

Ekhem.

Dobra! Koniec tego milczenia.
Pod LO podpisało się tyle osób, a na blogu jest cisza niczym w jakimś obuszczonym mieście już jakiś miesiac. Wiem, że ja sama jestem po części temu winna, przepraszam za mój zastój. Ale no proszę was ludzie, żyjcie... Z tego co widziałam ciągnie się tylko pare wątków po kartami postaci i tyle... Na czat praktycznie nikt nie wchodzi, jeśli już to ja tam sama wisze lub raz na jakiś czas wchodzi Lena lub Annabeth. Nie chce was zmuszać do aktywności, ale no przydałoby się żeby na  blogu conieco się działo. 

Jeśli nie macie czasu wchodzić na czat, to proponuję zrobić zakłądkę/ post/shoutbox z opisaną jakąś wyprawą/wyjściem/spotkaniem/imprezą lub czymś w tym stulu i każdy kto by chciał pisałby w komentarzach wątek wprowadzajac coś od siebie do gry. RPG wtedy szłoby też tam tak sobie powoli i każdy kto by miał ochotę, to by tam pisał. 
Chciałabym żeby w miarę każda osoba z bloga skomentowała ten post i powiedziała co o tym myśli i czy to dobry pomysł. 



Miło by mi było też gdyby na blogu pojawiły się jakieś opowiadania, nawet o byle czym, lub gdyby więcej osób wchodziło na czat...


Pozdrawiam,

Brae

7 komentarzy:

  1. Ten pomysł z tą zakładką z wolnym rpg jest świetny i na pewno wiele osób się ze mną zgodzi, bo właściwe czasami ciężko tak jest być na czacie, jak jest się takim zarzuconym nauką, a to by było dobre wyjście. A i zgłaszam się do napisania odpowiadania i jeszcze tak już mówię, że będę Derana wyprowadzać z obozu, ze względu na jego wiek, ale nadal będzie odwiedzał te strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że skomentowałeś i miło, że podoba Ci się pomysł z zakładką c;
      Dzięki za wypowiedzenie swojego zdania na ten temat... A pisz sobie jakie tam chcesz opowiadania,byle by coś się działo ;p
      Co do Derana jeśli chcesz możesz mu wymyślić jakąś prace w Obozie jeśli chcesz.

      | Braeś.

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że moglibyśmy zacząć podrzucać ogólnie jakieś takie rozpoczęcia do wątków, po prostu w postach (na przykład jakieś specjalne wydarzenia - jakaś impreza/bitwa o sztandar, cokolwiek), żeby można było prowadzić grę niezależnie od czatu i kp, no i żeby kto chciał, mógł do tego coś dodać.
    Ja może znajdę czas na napisanie one-shota, ale nic nie obiecuję, bo sama prowadzę jeszcze swoje, dłuższe opowiadanie i niekoniecznie miałabym czas na napisanie czegoś dodatkowego.
    Ale, wracając do wolnej gry - jest to super wyjście i myślę, że się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie coś takiego planuje mniej więcej zrobić w tej całej zakładce, żeby był podany jakiś wątek, a inni by mogli dodać coś od siebie w komentarzach. Dokładnie tak jak mówisz. Jak będzie miał ktoś jakiś pomysł, to doda się nową, widoczną zakładkę, czy coś w tym stylu. (ogólnie chyba zmienię trochę wygląd bloga) c;

      | Braeś.

      Usuń
  3. Jak już wiesz, mi ten pomysł bardzo się podoba, sama wcześniej o tym myślałam. Dodałam jeszcze zakładkę z datami urodzin Obozowiczów, można też jakoś fajnie wykorzystać taką okazję, jaką są czyjeś urodziny c;

    | Annabeth

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy mi się podoba pomysł. ;-; Ta, nie mieć zdania...
    Ja też wchodzę na chat, ale akurat wtedy nie ma nikogo .. :/
    Ale serio, chat świeci pustkami... ;-; Często wchodzę z myślą: "niech ktoś będzie, bo mnie Erynia zeżre chyba". ;-;

    /Adda Payne/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie rozpisuje, pomysł mi się podoba c:
    Postaram się wchodzić częściej, bo teraz strasznie zawaliłam, niestety miałam od cholery nauki,a do tego pracuję nad książką i też z czasem mam nie za fajnie :/
    Ale pomysł spoko i fajne jest to z urodzinami :)

    OdpowiedzUsuń