.

.
Zanim ostatecznie zdecydujesz się dołączyć do gry na naszym blogu, przejrzyj wszystkie zakładki, ponieważ to właśnie one pomogą Ci dopasować się do realiów fabuły. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia przecież z jego przestrzegania. Kiedy już uznasz, że wiesz wystarczająco, by móc stworzyć własną postać - zostaw komentarz w odpowiednim miejscu, abyśmy mogli przesłać Ci zaproszenie. Miłej zabawy!
pogoda
Lato się kończy, a niebo coraz częściej przyozdabiają srebrzyste chmury. Na szczęście temperatura nie spada zbyt szybko, więc obozowicze co jakiś czas mogą jeszcze leniwie wygrzewać się w słońcu. Przez najbliższy tydzień możemy spodziewać się od 20"C do minimum 17"C.
aktualności
- Za nową szatę serdecznie dziękujemy Kaylo ♥
- Gra toczy się w komentarzach oraz na GG.
- Górna granica wieku Obozowiczów wynosi 23 lata, później heros opuszcza Obóz, bądź zostaje w nim żeby 'pracować'.
ogłoszenia
- Powoli blog budzi się do życia.
- Szukamy nowych rekrutów.
-Wszystkie zakładki na stronie zostały edytowane.
- Na blogu pojawił się Shoutbox.
- Zachęcamy do gry w komentarzach!

czwartek, 30 października 2014

The horse whisperer.

"Sil­ne uczu­cia są nieokiełzna­ne jak dzi­kie ko­nie. Po­pychają nas do działania, nie py­tając, czy te­go chce­my, czy nie."
>> Hazel Levesque. <<
>>  18 lat. <<
>> Domek Hadesa. <<
>> Amazonka. <<
>> Spatha | Szermierka. <<
>> Nowy Orlean, 17 grudnia 1928 r. <<
>> Półbogini. <<
>> Przywrócona do życia. <<
"Nie wszystko czego chcemy jest tym czego potrzebujemy, pogódź się z tym."

Chwyta niesforną granicę między subtelnością a przegięciem i modeluje ją przed światem wedle zachcianek, co czyni ją dobrą aktorką. Nikt nie próbował jej definiować ani zamykać w określonych ramach. Ludzie mają zwyczaj negować to czego nie obejmują parszywą inteligencją.
Nie ugina się pod władzą. Nie potrzebuje zwierzchnictwa póki nie jest żołnierzem. Nie musi ślepo wykonywać poleceń, nie czuje takiego obowiązku. Respektuje kogo uzna i gdy uważa to za stosowne. Wie kiedy się ukorzyć, lecz nie przychodzi to łatwo. Zwykle wymaga determinacji i lat ciężkiej pracy. Lub odpowiednich okoliczności. Jest elastyczna, co się rozwlekać. Szpakami karmiona. Jako najwyższą wartość przyjmuje przyjaciół, bo rodziny jako takiej nie posiada. Jest to nieliczne grono osób, przy których zdolna jest śmiać się do rozpuku, luzować mięśnie. Łagodnieje z flachą w ręku. W stanie upojenia jest znakomitą retorką, wtedy można dojść z nią do jakiejkolwiek ugody. Na trzeźwo poddaje się rozkoszom obserwacji, analizuje, trawi. Preferuje zimną kalkulację a wysnute wnioski zachowuje dla własnych potrzeb, by w przyszłości zrobić z nich użytek. Zebrane informacje z pewnością umiejętnie wykorzysta, więc uważaj jakie słowo wymieniasz w polu jej słuchu.
Jest niepozorna, to przoduje. Patrząc na nią nie zdajesz sobie sprawy jak wielki bagaż dźwiga, wręcz przeciwnie, widzisz ją zawsze uśmiechniętą choć niekoniecznie promienną. W obliczu przygnębienia nauczyła się być jeszcze milsza, jeszcze piękniejsza. Wtedy smutki topnieją, bynajmniej stara się usilnie w to wierzyć. Nie zwykła świecić zębami bez powodu. Potrzebuje solidnych fundamentów by się wściec. Fundamenty te budowane są zwykle latami, bowiem szczyci się stateczną psychiką. Trudną nią zachwiać, jednak gdy stłamszone negatywy wreszcie biorą górę, lepiej żebyś nie znalazł się w zasięgu jej wzroku, tudzież słuchu. Nie miewa zatraceń w złości, zrazu popada w dziką furię. Gniewna zmienia się w żywy taran, na szczęście tylko sporadycznie, w kryzysowych sytuacjach. Pod swoim adresem przyjmie ze spokojem nawet najbardziej krzywdzącą obelgę, lecz uważaj - nie pozwoli by uwłaczano jej bliskim. Będzie bronić ich godności nawet za cenę własnego zdrowia.
"Będę tym czym chcesz żebym była." 
  • ADHD - jak wszyscy herosi, Hazel ma ADHD.
  • Dysleksja - jej mózg jest przyzwyczajony do łaciny.
  • Szepty - w gruncie rzeczy nikt nie wie jakim cudem tak dobrze rozumie swoich kopytnych towarzyszy.
  • Umiejętności bojowe - nie ma sobie równych w walce mieczem.
  • Geokineza - potrafi wyczuwać obecność drogocennych metali i kruszców, może wykrywać podziemne tunele czy jaskinie oraz zmieniać ich kształt, lub je niszczyć.
  • Wyczuwanie śmierci - podobnie jak jej przyrodni brat Nico, może wyczuć czyjąś śmierć tak jak zrobiła to gdy Szary zabił bazyliszka. Hazel mogła również wyczuć Szarego zanim ten zabił potwora, gdyż pochodził z Podziemi.
  • Widzenie przeszłości - choć na początku nie potrafiła tego kontrolować, Hazel może stworzyć w swojej głowie projekcje wspomnień sprzed jej śmierci. Zwykle wspomnienia porywały ją same, powodowane zbyt intensywnym myśleniem o przeszłości. Potrafi również przekazywać je innym ludziom poprzez dotyk, tak jak zrobiła to z Frankiem czy Leo. Nico przypuszcza, że jest to spowodowane długim przebywaniem w Hadesie.
  • Panowanie nad Mgłą - Hazel wyuczyła tę umiejętność na prośbę Hekate - bogini magii i czarów.
 "I co jeszcze, zajrzysz mi w zęby? Spróbuj szczęścia!" 
  • Matka Hazel ma na imię Marie Levesque - prawie tak samo jak matka rodzeństwa di Angelo.
  • Podobnie jak jej brat Nico urodziła się przed II wojną światową.
  • Hazel jest jedną z czwórki półbogów, którzy znają inny język, a nie zawdzięczają tego swemu boskiemu pochodzeniu. 
  • Jest jedyną osobą z siódemki półbogów, która jest innej płci niż jej boski rodzic. 
  • Jedynymi zwierzętami, które nie boją się Hazel są konie.
  • Jest właścicielką najszybszego konia na świecie - Ariona.
  • Hazel jest jedną z czwórki półbogów, którzy posiadają własne unikatowe wierzchowce.
  • Ma chorobę morską.
  • Hekate wybrała ją z siódemki półbogów, twierdząc, że poradzi sobie z nauczeniem się, jak panować nad Mgłą.
___________________________________________________
Kto mnie pamięta? xd Z resztą nie ważne.
Witam ponownie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz