.

.
Zanim ostatecznie zdecydujesz się dołączyć do gry na naszym blogu, przejrzyj wszystkie zakładki, ponieważ to właśnie one pomogą Ci dopasować się do realiów fabuły. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia przecież z jego przestrzegania. Kiedy już uznasz, że wiesz wystarczająco, by móc stworzyć własną postać - zostaw komentarz w odpowiednim miejscu, abyśmy mogli przesłać Ci zaproszenie. Miłej zabawy!
pogoda
Lato się kończy, a niebo coraz częściej przyozdabiają srebrzyste chmury. Na szczęście temperatura nie spada zbyt szybko, więc obozowicze co jakiś czas mogą jeszcze leniwie wygrzewać się w słońcu. Przez najbliższy tydzień możemy spodziewać się od 20"C do minimum 17"C.
aktualności
- Za nową szatę serdecznie dziękujemy Kaylo ♥
- Gra toczy się w komentarzach oraz na GG.
- Górna granica wieku Obozowiczów wynosi 23 lata, później heros opuszcza Obóz, bądź zostaje w nim żeby 'pracować'.
ogłoszenia
- Powoli blog budzi się do życia.
- Szukamy nowych rekrutów.
-Wszystkie zakładki na stronie zostały edytowane.
- Na blogu pojawił się Shoutbox.
- Zachęcamy do gry w komentarzach!

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Żyje w wiecznym śnie.

I słyszysz ten prze­rażający dźwięk budzi­ka, które­go nie nas­ta­wiasz od lat...
Obudź się, to tyl­ko two­je sumienie.
Ono nie zasypia.
Nigdy.
Córka Eris

Georgina Vane

18 lat | podwójne ostrze | Amazonka | Domek Nyks (chwilowo)

[..] Widziałam że pogodny, pełen energi ojczulek teraz, gdy się pakowałam stracił sens do zycia. Smutna miminka twarzy postarzała go pokazując zmarszczki i blizny żołnierza na emeryturze. Westchnęłam cicho i odwróciłam się na pięcie. Uśmiechnęłam się delikatnie ściągając z łóżka małą torbę podręczną. - Będę tęsknić, Tato - Podeszłam do niego i się przytuliłam czując jak jego silne ramiona obejmują moje ramiona. W jego niedziwedzim uścisku mogłam wyczuć ból i tęsknotę. Uroniłam łzę odrywając się od jego ciała i poszłam korytarzem by wziąść Einkana. Pożegnałam się jeszcze raz z ojcem i odeszłam. [...]


| | Mol książkowy | | Sowa śnieżna | | Skrzydlata jak matka | | Portret tajemniczej kobiety | | Skrzypek | |


Długie po biodra, brązowe, proste, włosy które szybko się plączą - nie roztaję się z szczotką. Czarne tęczówki - Płytkie jak brodzik, nie zatracisz się w nich. Wzrost.. Jest mała - Ale dosięgnie do twojego
czułego miejsca. Zazwyczaj w gorsecie chodzi. Posiada tatuaż w kształcie motyla na nadgarstku. Blada cera - jak na pól boginie chaosu to normalne. Pełne usta - naturalnie delikatnie różowe, sztucznie bordowe lub krwisto czerwone.

|| Kupka kości i skóry || Białe róże || Czarne tulipany || Sałatka owocowa || Frytki || i inne fastfood'y ||

[...] Czasem.. mam takie uczucie jak bym umierała. Tato, czasem mam tego dość. Czasem i sądzę że bycie pół bogiem to przekleństwo. Ale i też są takie dni.. że cieszę się. Cieszę się z tego że żyje... [...]

|| Kocha wszelkie trunki || Uzalezniona od mięty || Odstresowuje się paleniem ||
Wychowała się w dobrej rodzinie. Ojciec nigdy nie podniósł na nią ręki, a o Matce nawet nie wspomina. Wiedziała kim ona jest ale jak ktoś się pytał o nią to mówiła obojętnie że umarła. Geo od małego była uczona dobrych manier. Jest miła i szczera. Jest kultularna, bezlitosna. Czasem i sarkastyczna. U niej słowo wulgularne to czysta rzadkość. Czasem ma takie złe dni, które nazwywa " Blue Monday" Jest wtedy wręcz neiznośna. Nic jej się nie chce, jest jej wszystko objojętne, jest ospała i smętna. 



| | Ogromna słabość do szczeniaków | | Ma ostre uczulenie na jad osy | | Panicznie się boi słoni i kazedgo zwierzęcia większego do siebie prócz koni | | Posiada sokoli wzrok | | 2cm paznokcie | | Nienawidzi zimna | | kocha spać | |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz